Doprovodné akce v závěru školního roku 2017/2018

Branný den, sportovní den, výlet do Science Center Techmania v Plzni.
Doprovodné akce v závěru školního roku 2017/2018

V měsících květen a červnu se tradičně konají školní výlety a projektové dny zpestřující závěr školního roku.

          V první polovině května připravili žáci devátých ročníků společně s učiteli Branný den na Šeptouchově a turnaj v pálkované na fotbalovém stadionu v Ledči nad Sázavou.

         V průběhu Branného dne si týmy, složené z dětí z druhého stupně, na 9. stanovištích, mohly ověřit  své znalosti ze zdravovědy, vyzkoušet zručnost a fyzickou zdatnost při prolézání pavoučí sítě, řezání pilkou na čas nebo střelbě ze vzduchovky na terč.

foto

           Turnaje pálkované se účastnila smíšená družstva z každé třídy druhého stupně, která se utkala ve svých kategoriích. Mladší žáci 6. a 7. roč. a starší žáci  8. a 9. roč. Vítězná družstva z obou kategorií si poté změřila své síly v superfinále.

Výsledky: 

mladší žáci   1. místo  7. A, C

                      2. místo  6. A

                      3. místo  7. B

 

starší žáci      1. místo  8. A

                       2. místo  9. A

                       3. místo  9. B

 

VÍTĚZ SUPERFINÁLE  8. A

Foto Martin Černý 9.B

        V polovině června byl připraven výlet do Science Center Techmania v Plzni pro žáky, kteří po celý školní rok aktivně reprezentovali naši školu. Nejprve jsme navštívili Fakultu aplikovaných věd Západočeské univerzity, kde probíhal den otevřených dveří. Zde měli žáci možnost vidět pokrok ve vědě a technice, například jak lze myslí ovládat pohyb předmětu. V Techmanii si děti v  interaktivních expozicích mohly vyzkoušet zákonitosti astronomie, fyziky, biologie nebo matematiky. Všichni zúčastnění se na konci výletu shodli, že největším zážitkem byla simulace potápějící se lodi. 

foto

Alena Krupičková

Přidáno 29. 6. 2018, autor: Alena Krupičková

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s využitím cookies.