Lyžařský výcvik 2023

Odjížděli jsme z Ledče 21. 1. 2023 ráno v 8:45 h. Když jsme přijeli do hotelu Atlas, vybalili jsme věci z autobusu, vzali lyže a šli na kopec, kde jsme to jednou sjeli a podle výkonu nás rozdělili do čtyř skupin. Poté jsme se vrátili do hotelu a připravovali si pokoje (povlékli postele a vybalili).

Každý den nás vybraná služba budila v 7:15 h. Snídaně byla v 7:45 h a sraz byl v 8:45-9:00 hod před hotelem. První a druhá skupina jeli na Bukovou horu a třetí se čtvrtou skupinou byli ještě tam, kde nás rozdělovali.  Kolem 11:00 h jsme se vraceli do hotelu na oběd. Potom jsme měli hodinu odpolední klid. Pak v 13:45-14:00 h byl další sraz, kde nám učitelé řekli, na jakou sjezdovku každá skupina půjde. Návrat zpět do hotelu byl kolem 17:00 h. Večeře byla v 18:00 h. A od 19:00 h byly večerní hry. V 22:00 h byla večerka.

Myslím si, že úplně nejlepší večer byl ten poslední, když jsme měli disco - párty.

Byl to nejlepší lyžák, na který budeme všichni rádi vzpomínat, hlavně díky naším skvělým učitelům.

Fotografie z lyžařského výcviku.

Anna Hrabaňová, 7. A

Přidáno 8. 2. 2023, autor: Josef Pešek

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s využitím cookies.