„ Hejného metoda“ výuky matematiky

Naše škola používá „Hejného metodu“ výuky matematiky v 1. až 3. třídách. Tuto metodu vytvořil tým kolem prof. Milana Hejného na Pedagogické fakultě University Karlovy.
„ Hejného metoda“ výuky matematiky

Na rozdíl od tradiční výuky matematiky, která je zaměřená na nácvik standardních úloh, se nová metoda soustřeďuje na rozvoj logického myšlení, schopnost řešit reálné problémy ze života, používat tzv. „selský rozum“, umět obhájit a vysvětlit svůj vlastní názor a zároveň je tato metoda pro žáky zajímavá a matematika je baví.

Uvědomujeme si, že tato metoda výuky matematiky je pro většinu rodičů nová a na první pohled náročná. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vám ji přiblížit pomocí série článků, které popisují jednotlivá prostředí. Dosavadní zkušenosti s výukou dle této metody nás neustále přesvědčují o její smysluplnosti. Doufáme, že se nám podaří přesvědčit i vás.

Krokování.

Kolektiv vyučujících matematiku na I. stupni

 

Přidáno 18. 11. 2015, autor: Josef Pešek

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s využitím cookies.